článek

Vedia študenti stredných škôl vytvoriť vlastný „kľúč na určovanie rastlinných druhov“?

Romana Schubertová

informace

ročník: 26
rok: 2017
číslo: 2
plný text: PDF

datum elektronické publikace: 30. 6. 2017
DOI: 10.14712/25337556.2017.2.2
ISSN (elektronická verze): 2533-7556

Licence Creative Commons
Toto dílo podléhá licenci Creative Commons Uveďte původ 4.0 Mezinárodní License.

abstrakt

The article introduces specifc educational activity intended for the secondary school students. It uses elements of project-based education in teaching of leaf morphology. Trough observation of plant leafs, students identify particular characteristics specifc for leafs of particular plants. Based on such characteristics, students create a usable product—key for plant identifcation, with which they can identify a particular plant. Tis article presents the character and goals of activity as well as required equipment and recommended p


klíčová slova

morfologie listu, střední škola, projektové vyučování, určovací klíč

plný text (PDF )

PDF

Reference

Held, Ľ., Lipthay, T. (1992). Renesancia projektovej metódy. Pedagogická revue, 44 (6), 413-421.

Krejčí, P. a kol. (2016, October 11). Mutimediální učebnice: Obecná botanika. Retrieved from http://web2.mendelu.cz/af_211_multitext/obecna_botanika/

Marhold, K., Hindák, F. (1998). Zoznam nižších a vyšších rastlín Slovenska. Bratislava: vydavateľstvo Slovenskej akadémie vied VEDA. ISBN 80-224-0526-4.

Martinovský, J. a kol. (1987). Kľúč na určovanie rastlín. Bratislava: SPN.

Štátny pedagogický ústav. (2015, September 20). Inovovaný Vzdelávací štandard: Biológia – gymnázium so štvorročným a päťročným vzdelávacím programom. Retrieved from http://www.statpedu.sk/sites/default/files/dokumenty/inovovany-statny-vzdelavaci-program/biologia_g_4_5_r.pdf


Tento web používá k analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. více informací